Žive blizu zemlje u Kauai

Kao tihi djetetov ratnik, potajno sam se nadao da će me poslati da živim kod svog kuma kada su mi roditelji bili previše strogi. Bio je to tajni ponos koji sam znao znajući da bih mogao pobjeći u džunglu ako treba. Sjećanja na Kauaija i moga kuma / rođaka Christophera Robina bila su poput užarene dječije avanture iz knjige A. A. Milne - osim Poohovog dragog prijatelja Piglet će biti poslužen za večeru.

Proveo sam mnoga ljeta djetinjstva u Kauai, posjećujući rođaka Christophera Robina. Kad mi je bilo oko 10 godina, sjećam se da sam s njim planinario duž Napalijske obale kad mi je rekao da će se „vratiti natrag“ i da „nastavim dalje tim tragom“. Prošlo je dosta vremena da se osjećam kao buntovnik, ali nedovoljno da me zabrine kad me uhvatila koza preko ramena. Pucao je lukom i strijelom, a mi bismo ga pušili te večeri. Nasmiješio se i dobacio mi nekoliko limuna koje je uzeo sa ukusom naranče, a ja sam ih rado jeo dok mi jezik nije bio sirov. Sjećam se da sam pomislio da je divlji i da je divljina dobra stvar.

Prije najnovijeg putovanja nisam se vratio u Kauai 10 godina. Christopher sada ima obitelj i sretno žive protiv planina i uživaju dimljenu svinju kada sudbina dopušta - što je često. Pitao sam se hoće li moja sjajna sjećanja na divljeg čovjeka u džungli još odgovarati današnjem Christopheru Robinu, muškarcu od 42 godine s četvoro djece i računima koje treba platiti.

Oduvek sam želeo da napravim kratak film o Christopheru. Osjećam da su filmovi koje želim napraviti najviše filmovi koji trebaju sebi dokazati nešto, poput "Uradi ono što voliš, a ostalo slijedi" ili "Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu." Sa ovim je bilo u vezi s divljinom. Budući da kupujem meso iz prehrambene trgovine i jedini dokaz da sam ikad nešto ubio je fotografija mene kada sam na kraju reda imao pet godina s ribom. Rekao sam Christopherovoj sedmogodišnjoj kćeri Elvi da nikada nisam ništa ubio i izgledala je iznenađeno, a možda i malo zbunjeno u vezi s čime se bavim. Kasnije sam je vidio kako drži srce divlje svinje koju je samo nekoliko sati prije zvala "Pixy" dok je hranila guave u kavezima.

Postojao je samo još jedan filmaš koga bih mogao zamisliti da bih poveo u ovaj svet. Zamolio sam Thatcher Bean da režira film zbog njegove vlastite znatiželje za ono što Kauai drži i zbog jedinstvenog pogleda na ljepotu u prirodi. Proveli smo dve nedelje u šatoru na pašnjaku iza Christopherove kuće. Ono što smo tamo snimili bit će napravljeno u kratkom filmu koji će biti objavljen kasnije ove godine. Pratite me.

Oko svinje

Uhvaćena u zamku, svinja Pixy čeka svoju sudbinu. Bila je divlja, ali poznata i gotovo kućni ljubimac poput obitelji jer je živjela u blizini kuće. Postoje napori za iskorjenjivanje svinje u Kauai, pa Christopher ima zamke koje će ostaviti na kopnu gdje vlasnici imaju problema sa svinjama na svom imanju.

Planine zovu

Naš pogled iz šatora. Ako pogledate izbliza možete videti slapove.

Prenesen deci

Imali smo priliku nekoliko puta snimiti Christopherova kožu svinja, a njegov četverogodišnji sin Pali uvijek je bio tu i postavljao pitanja i znatiželjno o onome što njegov otac radi. Njegova pitanja nisu bila daleko od mojih.

Spremni za jelo

Meso svinje je značajan dio porodične prehrane. Koriste se gotovo sve svinje, a Christopherov najdraži način pripreme mesa je njegovo pušenje. Čišćenje i uklanjanje otpadaka mesa traje oko sat vremena, a postupak pušenja traje oko jedan dan.

Zamagljen između lokalnog i haola

Christopher živi u Kauai više od 20 godina. Ima snažnu povezanost sa baštinom Havaja, a svoju djecu šalje u škole sa havajskim jezikom. Smatra da je važno da su povezani sa svojim korijenima. Iako kada govori o kući, to je to o Novom Meksiku o kojem govori, a njegova djeca znaju odakle je tata. Bilo je fascinantno razgovarati s Christopherom o tome da je bijelac u Kauai, jer je to tako dirljiv predmet.

Projekt koji nikad ne prestaje

Bili smo super zahvalni Christopheru koji nam je dao da posudimo njegov kamion kako bismo otkotrljali otok. Kamion je stvoren za lov, i ima miris da to dokaže. Christopher je dobro poznat u tom području, tako da smo dobili puno shaka i valova od mještana, sve dok nas nisu jasno vidjeli i nazvali Christophera da vidi je li netko ukrao njegov kamion. Veselo smo mahnuli nazad i pokušali se ponašati cool, ali očito smo bili dvoje turista u hladnom kamionu.

Kad bih mogao živjeti za voće

Lili koi je rasla oko kuće, a rečeno mi je da ostanem još nekoliko mjeseci da ću imati više mangova, tada sam znala šta da radim. Postavio sam novi cilj imati različito voće po cijelom svijetu i mogu li uživati ​​na tom voću na plaži? Dodatni bodovi. Voće je jedno zbog čega nemam brige u lovu. Foto: Thatcher Bean

U šumu

Christopher nas je nekoliko puta izveo u šumu u lov samo nožem i psima. Bilo je to najintenzivnije planinarenje koje sam ikada radio. Tkajući kroz stabla i vinove loze i probijajući se kroz blato, rečeno mi je da postoji trag, iako je bilo potrebno malo napora da ga pratim. Snimanje je bilo izazov, ali bio sam toliko zahvalan što vidim dio Kauaija koji malo ko može vidjeti. Foto: Thatcher Bean

Zvukovi na koži

Thatcher se željela uglavnom koncentrirati na zvuk za ovaj snimak. Imali smo mikrofone obješene na raznim mjestima oko vepra i Christophera, kao i mikrofon sa sačmaricom koji je ukazivao na akciju. Thatcher je željela da prirodni zvuk bude element koji ljude uvlači u trenutak. Nakon gledanja snimka mislim da sam promijenio cijelu strategiju audio snimanja za dokumentarno snimanje. Bilo je uzbudljivo pomicati granice onoga što je moguće za pucanje i puškom.

Oso pas

Čuvar kuće, sav drolj nije ugrizao, Oso je pas bio tratinčica u poslednjem životu. Njegov smrad nagovijestio je da se on možda cijeli dan valja u svinjskoj posudi, ali imao je lice zbog kojeg ste ga htjeli maznuti izdaleka. U punoj se brzini lako meša s nabojem bika, a ja sam usavršio izmicanje svog bika kako bih izbjegao njegove tokove blistavog drolja.