Nećete vjerovati valovima u Melaneziji

OVO NIJE za one koji su tek nakon isprobanih magnetnih talasa - ona neprekidna mjesta na kojima ćete naći „zagarantovane valove“ na luksuznom surfarskom brodu. Nije da ima išta loše u tome što ste rezervisali godišnji odmor za dve nedelje oko pauze za surfanje poznate talasima šest meseci u godini.

Ali malo ogrebajte površinu i možete pronaći opcije na perivojima, teže dostupnim mjestima. Spotovi koji, dok ovo čitate, imaju talase koji idu nesmetano. Poput Melanezije.

Surfovanje brajevim pismom

S talasom predvidivim poput ovoga, bacio sam se oko ideje da ga fotografiram noću. Ovo je bila treća noć koju smo pokušali ispraviti. Dok je sunce zalazilo, uplivao sam u liniju s kamerom i podešavanjem blica. Nisam mogao ništa vidjeti dok val nije počeo da se lomi, pa čak i tada je bio vidljiv samo najsitniji obris sa bijele vode. Svaki put kada bih pritisnuo okidač na kameri i pustio bljesak, ovaj je surfer zasljepio potpuno otežavajući im čist izlaz iz vala. Na kraju je to vrijedilo, ali mislim da ima još prostora za napredak i radujem se još jednom noćnom zasjedanju na ovom određenom talasu.

Barel zelene

Većina talasa u Papui Novoj Gvineji čine grebene kristalno čistom vodom, a ovaj je izuzetak od pravila i ujedno i jedan od najboljih talasa. Sjedi u ušću rijeke i, s obzirom na količinu kiše u tropima, voda je često supo smeđe boje. Nakon nekoliko dana suhog vremena malo se očistio i poželeo.

Zlatna svila

Taj se val nalazi uz greben okrenut prema sjeveru na Solomonskim otocima. Privlače iste nabrekle koji se stvaraju u sjevernom Tihom okeanu i svake zime stižu na Havaje. Dok su stigli do ekvatorijalnih regija, nabrekline su proputovale ogromnu količinu otvorenog okeana. S malo vjetra u ovo doba godine u „zaludu“, uobičajeno je da se savršeno stakleni talasi ne nalaze ni kod jednog surfera.

Cilindrični blues

Savršeno formirani talasi, a da ih niko ne surfa: to je san svakog surfera. Stvar je u tome što se većina ljudi upušta u poznate destinacije 'magnet za valove' koji imaju virtualno jamstvo stalnog surfanja. Doći do ove pauze bio je izazov; bila su potrebna dva puna dana nekih prilično hrapavih putovanja, ali trud je svakako nagrađen talasima poput ovog koji se odvija neuzvraćeni dok su surferi u liniji (svih 5) čekali veće setove.

Izradjena od prirodnih sredstava za život

Sićušno ostrvo koje vidite kako stoji na izlasku sunca je prirodno. Ljudi Salomonovih ostrva na ovaj način ih generiraju generacijama. Kopno je udaljeno samo oko 100 metara, ali s njegovim neravnim terenom i malinarnim komarcima, življenje preko okeana s morskim povjetarcima i malo hladnijim temperaturama privlačna je opcija.

Backhand odozdo

PNG ima najčistiju vodu koju sam ikad vidio. Ova fotografija je snimljena tokom laganog kišnog vijuga. Sunce je još uvijek bilo jarko iza oblaka, ali svetlost je bila loša za fotografije, pa sam odlučio raditi na nekim podvodnim slikama. Procjenjujem da je vidljivost bila skoro 30m pod vodom uprkos nedostatku sunca.

Plače dijete

Nikad nisam saznao zašto je ovo dijete plakalo - jezička barijera pokazala se previše teškim - ali mora da je to bilo neznatno, jer čim sam ukazao kameru u lice ovog mladića, suze su prestale. Nisam se mogao nasmiješiti, ali jako mi se sviđa slika, uglavnom zbog trepavica koje su još uvijek zalijepljene suzama i tamnom pozadinom.

Ravnoteža, veština i instinkt

Čuo sam statistiku koju sam čuo na Solomonovim ostrvima da prosečan seljački životnik ima više slobodnog vremena od prosečnog radnika u gradskim uredima u razvijenoj zemlji. Uz obilje svježih morskih plodova, slatke vode i dobrog tla za usjeve, ovi ljudi imaju sve što im treba. Gledanje ovog čoveka kako peca iz kanua, osim naoštrenog štapa i iscenjene veštine, bilo je neverovatno. Stajati u tako nestabilnom zanatu je sam po sebi podvig. Prebaciti svoju težinu, uloviti ribu i izvući je vježba u životnoj praksi.

Zlatna posuda

Samo polovica opreme za fotoaparate pokazala se na aerodromu. Nisam imao odjeću, četkicu za zube i nisam imao pojma kada će mi stići ostatak opreme. Istaknuti surfer je čovjek koji me pokupio na aerodromu. Obećao mi je da će sve biti u redu i da će sljedećeg jutra poslati jednu od posada broda da pokupi moje stvari. Rekao je da mogu ostati ako želim, ali dobro je nabujalo i ujutro bi bilo talasa. Srećom imao sam sa sobom fotoaparat i nekoliko objektiva, jer je taj talas prvo što sam vidio ujutro. Sve drugo je bilo potpuno irelevantno dok se nisu pojavili vjetrovi oko ručka i uništili ove savršene uvjete.

Dečko u džungli

Sa ogromnom populacijom djece širom Salomonovih ostrva, nije neobično vidjeti ih kako iskaču u džungli. Zapravo sam stajao u slatkovodnom izvoru, puneći boce vodom s našom posadom, kad sam vidio ovog mladića koji nosi ništa osim par starih vojničkih šortsa i zurio je u nas. Podigla sam kameru, nasmešila mu se i uspela da dobijem samo jedan kadar pre nego što je zavirio u džunglu i ponovo nestao.

PNG

Kada sve što radite surfate ovim valom šest mjeseci u godini, to prilično dobro znate. Surfer je Andrew Dart, vodič za surfanje na internetu PNG Explorer. "Darty" ima afinitet sa tim talasom. On čini da to izgleda kao najlakša cijev na svijetu koju možete napraviti. Vidio sam ga kako satuje više cijevi ovdje za jedno jutro, nego što će to vidjeti većina ljudi tokom života.

Japanska olupina iz Drugog svjetskog rata

Otoci PNG i Solomoni obrasli su olupinama iz Drugog svjetskog rata. Zaronio sam prilično nevjerojatnih olupina, ali ovaj mi pada na pamet. Koralji nisu preuzeli previše, jer je avion napravljen od aluminija i odoleva hrđi (za sada). Priča kaže da se japanski pilot udubio u okean pored jednog ostrva i preživio je samo da bi se otplivao do obale i otkrio da je sletio u koloniju gubavca. Ostaci kolonije i danas se mogu vidjeti samo nekoliko minuta hoda od ove olupine.

Šta ste pomislili o ovoj priči?

Pogledajte video: Jordan Peterson: 5 Hours for the NEXT 50 Years of Your LIFE MUST WATCH