Informacije

Planinski bicikl protiv prljavštine u planinama Idaho

Beskrajne kilometre spojnih staza okružuju moj rodni grad Sun Valley, Idaho, i stvaraju vrata prema planinama Pioneer, Boulder i Smokey pored turističke zajednice. Nakon čitavog života lokalnog biciklizma u Sun Valleyu, mislio sam da sam vozio gotovo sve staze koje je naše područje moglo ponuditi - dečko, da li sam pogriješio.

Ovog proljeća pokucao sam na 4-taktni 250 enduro bicikl nakon udarca u dupe nekolicine prijatelja koji često u jednom popodnevu voze 75+ kilometara jednostruke staze. Planine i staze ne zaustavljaju se u Dolini Sunca - putujući severno od povijesnog vrha Galene, rasponi Sawtooth i Whitecloud izviru iz sliva Stanley u blizini vodostaja rijeke Salmon. Ova mreža staza odvest će vas kamo god želite, s obzirom na to da imate dobru kartu i motivaciju za istraživanje visokoalpskih bazena, polja divljih cvijeća, kristalno čistih slatkovodnih jezera i dramatičnih pogleda na nazubljene planine za 360 stupnjeva.

Kao vanjski i akcijski fotograf, bio sam oduševljen mojom novom pronađenom sposobnošću da na motociklu putujem velikim udaljenostima u planine i nosim opremu fotoaparata na leđima. Lokacije predaleko da bi se zamislilo sputavanje mog fotoaparata odjednom su postale dostupne s relativno lakoćom. Brzo sam se našao na vrhu novih planinskih grebena hvatajući posljednju svjetlost epskog zalaska sunca prema zapadu i gledajući kako se mjesec povećava na istoku. Počeo sam shvaćati da istražujem staze na moto-u koje bi se inače bilo nemoguće krenuti na vožnju brdskim biciklima zbog labavog tla, strmih uspona i udaljenih lokacija.

Otvorena staza

Beskrajne kilometre spojnih staza okružuju moj rodni grad Sun Valley, Idaho.

Promjena tempa

U srcu sam brdski biciklista, ali moram priznati da sam nedavno istraživao svijet jednosmjerne vožnje motociklima i možda bih mogao biti dvostruki biciklista za život. Kao vanjski i akcijski fotograf, bio sam oduševljen mojom novom pronađenom sposobnošću da na motociklu putujem velikim udaljenostima u planine i nosim opremu fotoaparata na leđima. Ovdje, u Pionirskim planinama, čini se da sam mogao da vežem snowboard na leđa za neko planinarsko pješačenje u kasnim majevima.

Arrowleaf balsamroot

Naša sezona bicikala započinje svakog proljeća krajem aprila / početkom maja, jer cvjetne cvjetovi počnu obojiti svoju boju po padinama. Vožnja biciklom je najbolji način za opisivanje nestvarnog iskustva na silasku koji se vijugao livadama i šumarcima stabala aspen. Balsamroot Arrowleaf, koji se ovdje vidi, najrasprostranjenija je divljina cvijeća koju vidimo u rano proljeće, kada snježni tanak polako otvara naše staze na području Sunčane doline.

Župni stol

Nekoliko prijatelja i ja zauzmemo pogled i hidriramo se prije dugotrajnog spuštanja na podnožje doline na savršeno održavanoj stazi u Adams Gulchu. Staza nije ni kilometar izvan grada. Vožnja biciklom svjetske klase može se uživati ​​u pauzi za ručak ako budete brzi, a vožnja vikendom može trajati cijeli dan na mreži staza otvorenih za planinare, bicikliste, motocikliste i jahače.

Flow Trail

Chad Cleveland drži nekoliko Gs-a dok ga šalje niz novoizgrađeni Flow Trail. Smještena u dijelu spaljene šume koja se oporavljala od požara Castle Rock iz 2007. godine, ova je staza bila omiljena zbog bure koja omogućava vozačima da pokupe brzinu i prelaze stazu bez klizanja. Sun Valley svake se godine svjesno trudi proširiti svoj sustav staza, uključujući više staza kojima se ulazi sa gondole skijališta Bald Mountain i ulazi 3.000 okomitih stopa u grad.

Broc Shue

Veličanstvo ove divljine uvijek stvara trenutak tišine dok sa strahom posmatramo oko sebe, cijeneći scenski Idaho i činjenicu da ga imamo kao dvorišno igralište. Broc shue na vrhu Kinsey Cr. i jelena Cr. podijeli greben.

Spust

Počeo sam shvaćati da istražujem staze na moto-u koje bi se inače nepoželjno i teško povući za vožnju brdskim biciklom zbog labavog tla, strmih uspona i udaljenih lokacija. Imam novo poštovanje za godine uspostavljanja staza koje je postavila motociklistička zajednica koja je i danas poslužila kao naš planinarski, brdski biciklizam i sistem staza za jahanje.

Lupine staze

Dulje vožnje motorom nego što sam bio sposoban povući na brdskom biciklu, nastavili su me voditi ka novim mjestima, šokirajući me što nikad nisam dobio priliku da vidim polja divlje žute i bijele lupine odmah iza tog sljedećeg grebena. Planine i staze ne zaustavljaju se u Sun Valley.

Zalazak sunca

Uvijek ću najviše voljeti voziti svoj brdski bicikl zbog mirnog tempa i prirodne povezanosti sa zemljom dok pedaliram vijugavom stazom i vozim natrag do kamiona pod zalaskom sunca poput ovog u Smoky Mountainima kraj jezera Baker.

Parker Gulch

Postoje slučajevi kad se osjećam kao da zgrabim malo leptira za gas i prijeđem 38 milja za nekoliko sati vožnje, za razliku od 8 milja. Začudo, ovaj aspekt vožnje motorom omogućio mi je bolji mir sa svojim brdskim biciklom - prihvativši da taj dan idem samo 8 milja i nesumnjivo ću pedalirati uzbrdo kako bih dobio solidan trening. Sada osjećam više sadržaja na pedali, znajući da sam se dugo vozio motociklom, osjetio kako me leptir gasi uzbrdo, i uživao u udarnom ovjesu motore dok sam kilometrima spuštao nizbrdicu u isto vrijeme dok je motor bio isključen. Pogled na greben Parker Gulch zapadno do SV odmarališta.

Pioneer Range view

Mreža staza u Idahu odvest će vas kamo god želite. Pioneer Range pogled s grebena na Driveway Gulch-u.

Mind Bender Ridge

Motor će vam pomoći da brzo i jednostavno dođete do vrha ako možete podnijeti fliper s jedne na drugu stranu, trudeći se da zadržite dobru crtu u labavom tlu. Broc Shue olakšava izgled na vrhu Mind Bender Ridgea u blizini grada.

Prelaz preko rijeke

Dilema prelaska rijeke je uvijek prisutna, a u najmanju ruku dobra je stvar da se bicikl ne baci u sredinu! Ove staze nemaju mostove, a skretanje nakon 20-ak kilometara vožnje prisiljava nas da testiramo svoje rookie vještine i krenemo rijekom. Pretpostavljam da bih mogao preko planinskog bicikla preko glave.

Baština

Na kraju, svi biciklisti su različite osobe s različitim ukusima u životu, na stazi i izvan nje. Ali jedno je sigurno: Svi mi uživamo i cijenimo iste sjajne napolju i nastojimo istražiti staze koje su nam prenijele prethodne generacije istomišljenika.

Pogledajte video: GRIJEŠITE LI I VI PRI KUPOVNI BICIKLA? - RAZLIKE U BICIKLIMA - BradaBikeWorks (Decembar 2020).