O zaslugama kratkoročne putničke romantike

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Prije nego što sam otišao na prvi godišnji odmor u dvije godine, prijatelji su mi rekli da bih trebao sebi pribaviti ljubavnika za odmor. Rekli su da je to predivno: ljubavna priča s datumom isteka vremena, potpuna sloboda da se izraziš u spavaćoj sobi, muškarac koji se zeza za tobom dok provodiš svoje slobodno vrijeme radeći sve što dođavola želiš.

Sve je to zvučalo dobro, ali stvarno nisam imao namjeru slijediti njihove savjete. Uvijek sam bio tip djevojke, a moj konzervativan odgoj obeshrabruje čak i ljubljenje. Tako da možete zamisliti bilo koju vrstu ljubiti je ne samo sa stola, već i niz hodnika, zaključana u prašnjavoj sobi, i skrivena ispod kante.

Ali onda sam stigao u bernski Oberland i tamo sam - planinski vodič kojeg sam upoznao na mreži, a koji bi me ubrzo vodio u pustinju na noćno ruksačko putovanje - stajao na željezničkoj stanici sa svojim brdskim biciklom. Znojno, izrezano i sa savršenim, prigušenim osmijehom.

Tako da je dobra stvar što smo bili vrlo brzo sami. A pod "samim", mislim "pješačiti satima i satima ravno gore u Alpe dok nismo stigli do malog bazena smrznute potočne vode."

Na putu gore razgovarali smo o svemu: njegovom radu s izbjeglicama, nedavnom putovanju surfom niz zapadnoafričku obalu, mojim pohodima na njemačku Crnu šumu. Mnogo je pričao o tome kako je proveo ljeto gradeći snagu i tehniku ​​kao kajakaš, s ciljem da sljedećeg ljeta kajacira jednu od najtežih rijeka u Švicarskoj. Takođe mi je rekao da, koliko god putovao svijetom, voli dolaziti kući u Alpe.

Na bazenu smo se obrušili da plivamo, držeći se pomalo nervozne daljine - divili smo se jedni drugima kada drugi ne gledaju, okrećući se namočenim u ledenoj vodi, a zatim skačući na tople stijene, dršćući i, u mom slučaju , kikotajući se.

Nije bilo loma srca, ni puknuća, ni nepristojnih reči. Samo dvoje ljudi daje slobodno od sebe.

Kako je sunce počelo zalaziti, ponovno sam bacio traperice i planinarske čizme te smo nastavili planinu još nekoliko sati, napokon postavljajući kamp na mahovinom čamcu okruženom grebenima. U daljini smo mogli vidjeti jednu od popularnih vidikovca na vrhu planine i šačicu ovaca tek nekoliko puta niz dolinu. Osim ovaca, bili smo izvanredno sami, jer se krajolik počeo mijenjati i mijenjati uz zalazak sunca.

Nebo je obasjalo bluzom i narandžama. Magla se počela kotrljati prema nama preko planina i gore iz doline, uvijajući se u sebe i slikajući gustu sivu boju nad svime. U daljini su munje pucale iz oblaka u oblak. I tako je počelo moje prvo sesiranje na planini.

Kad je kiša krenula, povukli smo se u šator, gdje smo proveli noć varajući smrt uz olujnu munju koja je bjesnila oko našeg lepršavog šatora, metalnog okvira.

Rekao sam i učinio upravo ono što sam želio, prvi put ikad. Nisam se brinuo za sutra. Nisam se brinuo ni deset minuta od sad. Krivite za švicarske Alpe, grmljavinu, pustinju. Krivite to na odmoru. Ili samo krivite tu stražnjicu. Ali zvanično sam uzeo ljubavnika za odmor.

Idućeg jutra probudio sam se svjež, svjež planinski zrak, lica stisnutog u njegova topla prsa. Spakovali smo se u kampu, spustili se niz planinu, kupili ovčji sir od lokalnih farmera i proveli večer jeli supu, divili se pogledima na planinu sa svog balkona i krali poljupce. Što prilično rezimira ostatak naših pet dana zajedno.

Iako je ovo bila kratkotrajna romansa, nije bilo pucanja srca, ni puknuća, ni neljubaznih riječi. Samo se dvoje ljudi slobodno dade od sebe, smijući se šalama jedno drugoga, budi jedno drugo slatkim poljupcem u čelo. Možda ćemo se ponovo sresti. Možda nećemo. Bilo kako bilo, tih dana smo se oboje osjećali seksi, samouvjereno, divlje. I niko nam nikad ne može oduzeti tu planinu.

Pogledajte video: Suspense: Murder Aboard the Alphabet. Double Ugly. Argyle Album