Hodočašće alpinista u Bishop: Kako sam završio na Istoku

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Ponekad vaš život, sve oko toga - gde živite, šta radite, ko ste postali - može se pratiti do jedne stvari. Jednog trenutka. Jedan slučajni susret.

Za mene je to bio poster.

Bilo je vrijeme za Božić i bio sam četiri mjeseca u godini studiranja u inostranstvu u Grenoblu u Francuskoj. Moja majka je došla u posetu iz Kalifornije, gde sam se rodio i odrastao, i putovali smo francuskim Alpama na putu da posjetimo prijatelja u Švajcarsku za praznike. Moja majka imala je doživotnu ljubavnu vezu sa Venecijom, pa sam, naravno, morao da joj pokažem i Francusku „Veneciju“: Annecy.

Usporedba je malo potezala - doista je kroz grad prolazio samo jedan kanal, a miris je bio, reći ćemo, manje karakterističan. Ali prelijep grad na jezeru, okružen dramatičnim, nazubljenim vrhovima. Volio sam ga.

Rečeno mi je da će se oko četiri mjeseca od mog boravka odjednom srušiti moje jezičke vještine - obje francuske i Engleski - i tada bi mi se mozak nekako ponovo pokrenuo, pokrenuvši me u početke tečnosti. Sudeći po izgledu zbunjenosti koju bi mi mama ponekad podarila, shvatila sam da to mora biti istina.

Ali nisam bio spreman za to stil života ponovno pokretanje koje sam trebao primiti.

Oduvek sam sebe smatrao avanturistom. A kao što svi znamo, avantura dolazi u mnogim marketinškim markama i logotipima. Pa, prirodno, nisam mogao samo da prođem pored prodavnice Patagonije u Francuskoj Veneciji. Uključio sam se.

Bila je to prekrasna građevina - javorovi podovi, sirove drvene grede, pastelni zidovi ukrašeni sjajnim Gore-Texom. Pronašao sam stepenište i slijedio svoju radoznalost, koraci škripeći dok sam ostavljao prizemlje za sobom.

Na sredini kata, prošla sam poster koji je privukao moju pažnju. Žena je trčala zlatnim poljima, okružena vretenastim lišćem, ljubičastim, snegom obasjanim planinama koje su predsedavale čitavom scenom. Izgledala je tako sićušno, u svetu ogromne prirodne ljepote. Ovo je moja sljedeća avantura, želim ići tamo, gdje god to bilo, Mislio sam.

Plakat Dan Patitucci

U svojoj mladosti usmjerenoj na putovanja i avanture, bio sam siguran da mora biti negdje egzotičan i udaljen, poput tibetanske visoravni. Pretražio sam sliku za opis. Pisalo je: „Kedrovi od soli i travnjaci. Janine Patitucci po hladnom vremenu prolazi kroz Owens Valley u Kaliforniji. "

Kalifornija ?! Iskreno.

Bilo je to poput mrlje u lice, provjera stvarnosti, podsjetivši me, Hej, i ti živiš na prelepom mestu. Ne zaboravite to.

Prilično sam se uplašio penjanja, i dok je većina mojih prijatelja redovno hodočastila u Bishop zbog svjetski poznatih balvana, zanemario sam im se pridružiti. Ali evo me, na pola svijeta, i mjesto iz snova koje sam vidio na ovoj fotografiji odvelo me natrag u zemlju iz koje sam došao - ne dalje od nje, kao što sam pretpostavio (a možda čak i želio) da hoće.

Siguran sam da je ovaj slučajni susret s plakatom uokvirio moju godinu u inozemstvu na načine koje još uvijek ne mogu zamisliti - sigurno je uzdrmao neki smisao u mojoj naivnosti, fokusu na drugom svijetu, a možda mi je pomogao da se sjetim čuda mjesta koje sam zvao Dom. Svaki put kad ne bih uspio odvratiti politički nedostatak od svojih francuskih vršnjaka, lako bih ih mogao odvratiti od nespretnog asortimana francuskih pridjeva koji opisuju la Californie, mjesto sa širokim otvorenim prostorima i ljubičastim planinama.

Brzo naprijed do sljedeće jeseni. Konačno sam se vozio za Bishop, povezujući se sa godišnjim migracionim putem penjača iz planina u pustinju. Jedan moj prijatelj bio je tamo nekoliko puta i pozvao je lokalnu scenu. Šatore smo postavili na Pit i uputili se ujutro do Schat's Bakkerÿ. Svježe pečeni kruh i pahuljasti kroasni slušali su se u mojoj godini u Francuskoj. Bio sam zaljubljen prije nego što smo uopće pogodili gromade.

Pit. Foto: Autor

Sljedećeg jutra, probudili smo se prašina snijega na Bijelim planinama. Tu sam bio, u plakat.

Sledećeg proleća pripremao sam se za diplomski rad, ne znajući za svoj sledeći potez. Dobio sam reklamiranje putem e-maila kao pozadinski tehnološki tehničar za istraživačku stanicu White Mountain. Bio je to sezonski posao, sa sjedištem u Bishopu, i uključivao je veći dio ljeta u planinama skupljajući bube s alpskih livada: Opsežno iskustvo vođstva u zemlji, idealno je i poznavanje bentoskih beskralježnjaka, e-adresa je pročitana. Iz mog slučajnog smirivanja poslova na fakultetima, vodstvo u divljini i mikroskopske greške u blatu bile su najjače teme u mom životopisu. Nisam mogao da pomognem, ali mislim da je to trebalo biti.

Kontaktirao sam glavnog znanstvenika, poslao sam svoj životopis, i prije nego što sam znao da vozim posjetiti istraživačku stanicu - i otići u skijanje sa inozemstvom kako bih upoznao svog novog šefa.

Je li to stvarno?

Nakon što je ljetni posao završio, znao sam da želim ostati na Istoku. Našao sam posao koji vozi autobuse za planinu Mammoth i sobu za iznajmljivanje u blizini Bishopa. Plakat me je još uvijek proganjao, a želio sam pronaći kopiju.

Kontaktirao sam Patagoniju, napisao im svoju priču i pitao ih znaju li gdje mogu pronaći kopiju. Vratili su mi se odmah i poslali mi jpeg datoteku - savršeno se uklapala u opis, ali definitivno nije bila ona koju sam zapamtio. Tip marketinga iz Patagonije obavijestio me da je Patituccis snimio puno fotografija za njih, pa bih ih mogao kontaktirati direktno.

Pronašao sam njihov email i napisao im svoju priču, izražavajući kako mi je ta lutajući retrospektivom ta fotografija promijenila život. Dan Patitucci poslao mi je vrlo topao i zahvalan e-mail. Tačno je znao na koju fotografiju mislim. Bio je u Italiji, ali povezao me je s Janine koja će uskoro biti u Bishopu. Pitala me mogu li je upoznati na kavi.

Stigao sam rano u kafić Crna ovca, neobično nervozan. Još nisam poznavao puno ljudi i imao sam osjećaj da se susrećem s nekim vrlo uglednim u zajednici. Janine je ušla s velikom rolom papira ispod ruke. Samo je mjesec dana bila u posjeti, ali drago mi je što smo se mogli sresti - imala je nešto za mene.

Odmotao sam ga i tu je bio - zamah, luč koji me iz evropskih Alpa vratio u matično stanje, u svijet avantura i otkrića koji je oduvijek bio u mom dvorištu. Osjetio sam kako mi se oči dobro izmiču i pokušao sam se ne smiješiti previše široko iz straha da će mi izmučeni obrazi iscijediti suzu ispred nekoga koga sam tek upoznao.

Zahvalio sam joj i neko vrijeme razgovarali o Istočnom i Alpama.

Nikad se nisam smatrao fatalistom, niti sam se nužno pretplatio u vjerovanje u sudbinu, ali ponekad, osvrćući se na životne događaje i pratim jedan susret koji je u potpunosti i trajno izmijenio sve što jeste, definiralo tko ste postali - teško je ne zapitati se.

Pre nekoliko godina, dok sam se micao u konferencijskoj sali pre orientacije za moj prvi planinski vodič, na zid mi je ugledao citat Rumi-a: „Prepustite se tihom privlačenju jačeg poteza onoga što stvarno volite.“

Široki otvoreni prostori i ljubičaste planine.

Bishop balvaniranje beta

Nijedan Bishop-ov balvanski izlet ne bi ni započeo bez posjete Wilson's Eastside Sports. To je najbolje mjesto u gradu za bilo kakvu opremu, vodiče i sjajne lokalne informacije od momaka i djevojaka iza pulta. U posljednjih nekoliko godina, nekoliko drugih trgovina napravilo je dom u Main Streetu i nevjerojatno upotpunilo prizor Bishop's store store: provjerite Mammoth Gear tik do Wilson's-a, prodajnu opremu na otvorenom za pošiljke s odličnim ponudama za novu i polovnu opremu ; a preko puta ulice naći ćete Sage to Summit, prvenstveno usmjeren prema planinskim trkačima, ali s vrlo promišljenim izborom predmeta.

Kampiranje je sveprisutno u oblasti Bishop, s tim da je Pit kampiranje glavni kamp planinarskog kampa. Kamp nije puno, kao što ime sugerira, ali ima kupaonice i teško je žaliti se sa samo 2 dolara po vozilu po noći (iako je pogled na planine prilično spektakularan). Postoje i druge mogućnosti kampiranja, samo pitajte jednog od lokalnih penjača koji su došli i zaboravili otići.

Ujutro, kad vas toplina sunca izbaci iz vreće za spavanje, a svjež jutarnji zrak probudi vaša osjetila, preskočite kavu u kampu i uputite se u grad na svježe pecivo, srdačni sendvič s doručkom i šalicu lokalno pečenog džozera. . Pekara Velika Basin ima kroasne od kojih čak i najisplativiji Francuzi oduševljeno odobravaju (provjerio sam), kao i izvanredne bagele, pekarne, sendviče i supe. Schat's Bakkerÿ je dugogodišnji planinar, koji se odlično snalazi i peče robu. Za blagi početak svog jutra i za ulazak u lokalnu scenu penjanja potražite Espresso bar Black Sheep u ulici Main Street. I na kraju, kako se dani skraćuju, a večera zahlađuje, Looney Bean je dobro mjesto za pronalazak vašeg bloga ili jednostavno uživanje u izvrsnim zatvorenim prostorijama.