Zbirke

3 razloga zbog kojih biste trebali zanemariti medije i putovati u Egipat SADA

Egipatski poslovi međunarodne su vijesti od svrgavanja predsjednika Mubaraka 2011. Egipat se zadržao na ovom nesretnom svjetlu nakon revolucije, državnog udara i smjenjivanja Mohameda Morsija s dužnosti u 2013. Uprkos svemu što čujete, evo zašto nema bolje vrijeme za posjetu zemlji.

1. To nikada nije bilo tako pristupačno, a vjerovatno nikad više neće biti.

Egipatska ekonomija očajnički ovisi o turizmu i ugostiteljstvu. Puno je najpoznatijih starina na svetu, kao i nekih od najne jedinstvenijih pejzaža i rekreativnih vodenih aktivnosti. Vikend možete provesti roneći u Plavoj rupi Dahaba, popeti se na drevne blokove Velike piramide u Gizi i spustiti se kroz 3000 godina stare grobnice drevnih faraona u Dolini kraljeva.

Nakon terorističkog napada u Luksoru 1997. godine, turizam je doživio brutalan udarac, a zemlja se još uvijek nije oporavila od trenutka kada su demonstracije 2011. godine na trgu Tahrir pogodile međunarodna glasila. Kao rezultat toga, došlo je do velikih sniženja cijena u svim oblastima egipatske turističke industrije. U Egiptu bukvalno ne postoji stvar koja ne može pregovarati. Putnički proračun može lako naći privatnu sobu u hostelu ili hotelu za pet dolara, sjajan obrok za manje od 4 dolara i turistički vodič očajan nekim poslom za manje od 10 dolara dnevno.

2. Egipćani su u oduševljenju zbog primanja stranaca u svojoj zemlji.

Prolazio sam pored znaka „Dobrodošli u Egipat“ nakon što sam obavio carine u Tabi i osećaj neizvesnosti me prevladao. Upitala sam jesam li naivna u toliku vjeru u ljude koje nikada nisam srela i tako malo povjerenja u dramatizirane međunarodne vijesti. Prošao sam još 500 metara, a upravnik autobuske stanice izašao je napolje, sjeo pored mene na klupu, urezao džepnim nožem u svoju naranču i pružio mi pola. "Dobrodošli u Egipat!" radosno je zasjao. Engleski mu je bio sjajan, pa me je obavijestio da moj autobus neće stići četiri sata - tako da bih trebao ostaviti torbe kod njega i uživati ​​u drugoj ulici, na Tabinom najnovijem vanjskom salonu.

Ovaj incident nije bio izoliran - u autobusu su mi bile tri osobe koje su me dočekale desetak puta. Ponudili su svoje pametne telefone kako bi mi pomogli da pronađem smještaj u Kairu. Jedan čovjek, Ahmed, čak je izašao iz autobusa i dogovorio jeftiniju kartu za taksi za mene, a kasnije mi je poslao e-poštu samo da bih se uvjerio da sam uspješno sletio na noge u Kairu.

Sa tako malo turizma ovih dana, svi turisti se zadržavaju poput KFC-a preko puta Sfinge. Svaki put kad sam napustio hostel, prilazili su mi potpuni stranci koji su željeli da me dočekaju. Devet puta od deset, ovo je bio moj standardni pozdrav, ali barem šest ili sedam puta, nakon što sam odgovorio da sam iz SAD-a, oni su odjeknuli: „Dobrodošli na Aljasku!“ Još uvijek nemam pojma zašto su svi to izgovorili, ali prijateljski je to bilo kao pakao.

3. Nećete morati ništa da čekate u redu

Svaka pojedina atrakcija, od kairske Citadele do hrama Karnak u Luksoru, može biti dan na vašem privatnom igralištu. U februaru 2014. bilo je manje od desetak turista u obje kad sam stigao. Možete sebi garantovati intimno i lično iskustvo u svakoj atrakciji u koju ste imali srce od putovanja Princ Egipta kao dijete.

Turistički vodiči kažu da je s obzirom na gužvu i vremenski ograničene prikaze u Luksoru najbolje osigurati minimum tri dana kako biste sve vidjeli. U samo jednom danu uspio sam otići u Dolinu kraljeva, Hram Karnak i Hatshepsut, popodnevne šetnje niz obale Nila, pomičem prstom po pola desetak šećernih trske za uzorkovanje prolaznog traktora i upijam se najistaknutiji pogled iz bilo kojeg McDonaldsa na Zemlji.

Pogledajte video: Lets go. Godisnji odmor, nove destinacije.. (Novembar 2020).